Välkommen till min nya blogg!

I tisdags föddes min son, Karl, med akut kejsarsnitt. Jag såg på en gång att allt inte stod rätt till med den lille grabben. 6 fingrar på var hand, 6 tår på var fot och det värsta - skallbenet täckte inte hela hjässan. Redan samma kväll sa läkarna att man misstänkte kromosomfel och idag, torsdag, fick vi då det slutliga beslutet att han lider av Trisomi 13. Detta är ett syndrom som har väldigt dålig prognos - endast 10% överlever första levnadsmånaden.

Denna bloggen skriver jag framförallt för min egen del. Om någon läser den så är det väl fint men jag tänker använda redsakpet, blogging, att sätta ord på mina egna tankar och känslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0