Torsdagskväll "Hallå, Gud, hur tänkte du nu???!!!

Idag har Kalle varit väldigt orolig och vi har tolkat det som om han har ont. Andningshjälpen fick han tillbaka igen igår kväll och han får också sockerdropp hela tiden nu för att hålla sockret uppe. Nu ikväll fick han morfin och då lugnade han ner sig betydligt, det är skönt. sockret har också hållit sig bättre nu ikväll. Snart är det dags för mat igen.

Hur känner jag? Ledsen och lite förvirrad. Samtidigt lite lättad nu när vi faktiskt vet vad han lider av. Jag sörjer, inte så mycket att han ska dö mer sorg över det liv han - vi - inte fick tillsammans. Jag är nog också lite arg och bitter: "varför händer detta oss?? Gud?? hallå, hur tänkte du nu??!! I januari gick min Far bort i cancer, och nu detta...

I morgon kommer en potentiell köpare till vår lägenhet, hoppas hon tar den - skulle vara skönt att bli av med den. Sen återstår bara flytten till den nya...

Kommentarer
Postat av: Per Loftén

Hej gubben.

Ja vad ska jag säga, vill med detta bara visa att ni finns i mina tankar mycket av min tid. Vill även påminna dig om att det kan vara skönt att sätta sig ner och ta en fika med en gammal gubbe som jag, och prata om saker och ting, inget tvång alls. Men vill du hoppas jag verkligen att du hör av dig. Åh du vet vad jag tycker om vad gud gör och inte.......

//Per

2008-09-19 @ 00:52:19
Postat av: Andreas och Stina

beklagar verkligen att ni inte fick behålla eran lilla prins:-( Vi fick avbryta en graviditet pga trisomi 18 en liten pojke som var så fin men så söndrig inuti han hade alldrig klarat graviditeten.



blir väldigt rörd av det ni skriver och jag hoppas ni kan se framåt igen så småningom många kramar/ fam Venborg

2008-09-29 @ 18:53:32
Postat av: Sofie

Hej1

Vill verkligen skriva att jag beklagar eran sorg... Så svårt att hitta rätt ord. Han är så fin eran lille son. Försåtr att det är jätte jobbigt för er nu... Ta hand om er! Kuratorer hjälper gärna med det praktiska med myndigheter etc...

Men hoppas ni får samtala också, få stöd. man klara inte det själv. Hälsa din fru. Att jag beklagar eran förlust så himla mycket. jag vet. Vi har precis mist våran Tobias. Hade också trisomi 13. Jätte jobbigt. Sakand, längtan,smärta,panik. man vill ju bara ha sin son i famnen. Att det händer... Det som inte får hända... Att förlora ett barn. jag hoppas att ni får all hjälp ni behöver. TA HAND OM ER! Vill bar säga att eran son är så himla fin... Hemskt lessen. Kram Sofie

2008-09-30 @ 18:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0