Sorg

Jag är rastlös och otålig. Ibland gråter jag ibland gråter Lise och ibland så gråter vi tillsammans. Lise saknar Karl på ett annat sätt än vad jag gör. Det är ju klart, hon har ju burit honom i så lång tid. Jag saknar den lilla kroppen som låg så lätt i famnen men framförallt saknar jag det som inte blev. Lise frös innan idag: "Karl har ju hållit mej varm så länge" sa hon. En av mina bästa stunder med Karl på sjukhuset var när jag fick bära honom utan att han var uppkopplad mot en maskin, det var bara han mot min axel.

Kommentarer
Postat av: Monica

Ännu en stor jättekram till Er båda. Vi gråter med Er, delar Era tårar i hopp om att det kanske lättar lite för Er. Vilka fina bilder det var.

/Monica

2008-09-22 @ 09:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0