Söndag

Nu är det söndag morgon och vi har varit hemma sedan igår mitt på dagen. Det känns skönt att vara hemma samtidigt som en overklig känsla börjar komma smygande. Ibland får jag liksom påminna mej om att jag har haft en son men samtidigt har jag en stor klump i magen hela tiden.

I morgon ska kuratorn ringa och hon ska hjälpa oss med sjukskrivningar, kontakter med myndigheter, begravningsenteprenör men vi får också hjälp med samtal och det känns som om det behövs.

Det känns tungt att ta tag i det praktiska, inte så mycket med begravningen men mer med myndighetskontakt. Vi har inte hunnit få något papper från folkbokföringen vilket betyder att han inte har något personnummer ännu, vilket betyder att vi inte kan gå till försäkringskassan än osv osv... Detta hoppas jag vi får hjälp med hos kuratorn.

Kommentarer
Postat av: Hessling med familj

Vi kan inte förstå och vi kan inte tänka oss, men vi tänker på er.

2008-09-21 @ 13:17:03
Postat av: Hessling med familj

Vi kan inte förstå och vi kan inte tänka oss, men vi tänker på er.

2008-09-21 @ 13:19:17
Postat av: Hessling med familj

2008-09-21 @ 13:19:47
Postat av: Monica

Vi tände ett ljus för Karl på Gudstjänsten idag och lät det brinna tils det slocknade av sig själv. Ni finns med oss i tankar och böner, det vet ni, va.

Tveka inte att höra av Er när som helst

kram

Monica

2008-09-21 @ 15:57:23
Postat av: Jukka ja perhe

Olette ajatuksissamme ja jaamme surunne.

Ei ole olemassa sanoja joilla lohduttaa.

2008-09-21 @ 18:00:37
Postat av: Gittan

Ni finns i mina tankar hela tiden! När jag ser bilderna på Kalle ser jag en älskad och efterlängtad son. Han är så fin. Jag kan föreställa mej vad ni går igenom nu. Gud bär er nu! Till honom får ni komma med all förtvivlan, sorg och ilska. Hos honom får ni gråta till gråten tar slut. Kalle är hos honom nu, han har det bra där, men ni vill ha Kalle hos er. Jag kan inte komma med några goda råd men jag ber för er. Blott en dag, ett ögonblick i sänder....../Gittan

2008-09-21 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0